Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ladyjasmine | użytkownik

imię i nazwiskoladyjasmine adresJelenia Góra zarejestrowany27.08.2006 @13:33:22 ostatnio na stronie03.02.2013 @11:36:32



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu384003
digarty55 komentarze348 posty na forum2

komputer / sprzęt
pinhol,zenit,Canon EOS 30 D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~lato    15.12.2007 @18:02:33
No cudo w koncu.strasznie długo czekałem na ciebie.Jak zawsze zresztą.kiss
!grisza84    11.12.2007 @16:59:34
tak tak,to kuba dzięki
!grisza84    03.12.2007 @23:13:29
siemanko,uhm..! u mnie ok. Troche zapiernicz mam na rzeźbie i całą resztę zaniedbuję. A tak to po staremu, bez fajerwerków, a jak już są to gasną szybciej niż się zapaliły engmatyczne to, ale życiowe. O wygranej pamiętam!!! a co u Ciebie? pozdrawiam.
~lato    07.11.2007 @23:53:27
zaniedbujesz mnie kochanie.smuto mi
!krzychukolarz    04.11.2007 @16:25:40
CZEŚĆ. Stara bieda w dziekance i na akademii. MARAZM!!!!!
A co u ciebie?Wpadaj, tylko prędko! Grzesiek pamięta o twojej wygranej, nie żartuję
pozdrawiam
~waskiel    17.09.2007 @13:13:56
hejka. Cieszę się, że się odezwałaś. A u mnie... przecież wiesz. Klapa. Ale tego mi było właśnie trzeba. Puki co jestem w Wawie, więc jakbyś miała zamiar przyjechać, to nie zapomnij zadzwonić. Wyskoczymy na jakieś piwki. Pozdrów siostrę i Julka.
~lato    14.09.2007 @17:56:35
wybacz złociutko.zawiesiłem sie na troszkę jestem choc na chwilke wiesz dyplom.Tęsknie.wczoraj przeglądałem fotki To był niesamowity czas tylko skąd się tam wzieł ukryta siostrzyczka?Oczywiście ponętna jak inaczej.pozdro dla Julka(jak ślub?)mamusi rzecz jasna i buziaki dla ciebie. Niestety kucharza zabili byliśmy ostatnimi którzy widzieli go przy życiu i to jeszcze w nie wdziecznych okolicznościach.To bedzie mój ostatni dyplomowy...na kanwie michała oczywiscie
~waskiel    13.09.2007 @17:36:16
hejka Justyś
co u Ciebie słychać?
wreszcie Cię znalazłam na digarcie. zapraszam do siebie, wklepałam wprawdzie 3 stare pracki, ale od czegoś trzeba zacząć
napisz cos do mnie
pa
~drmanhatan    26.08.2007 @05:47:59
witaj moja miła , jak wakacje, ja wlasnie przed godzina wróciłemz nad morza. fajnie było, tylko pogoda nie w pizdę niw oko.
~jordans    21.08.2007 @16:15:59
cześć Mówi Jordan witam jak tam samopoczucie właśnie??
!krzychukolarz    15.08.2007 @17:03:46
cześć. dzięki za komentarze. jak samopoczucie?
pozdrawiam
~drmanhatan    11.08.2007 @22:27:35
widze ze ten stary nudiarz dio ciebie pisze, bedzie mial zaszczyt byc podemną witaj moja mała blondyneczko cholera jaki jaki zabawny jestem, smutno tak bez ciebie, oczywiscie pamietam o wystawie,ale bez ciebie na iejscu bedzie ciezko, wiesz jak ich ciezko zmobilizowac, suma sumarum to wy jestescie słaba plec, a ten obraz to tak tylko metafora pozdrawiam
~lato    05.08.2007 @14:37:05
wiesz mamy ten sam komiks w ulubionych.I ten sam błąd. Wyjechałaś gdzieś?Mam twój kolarz na jpg orginał zostawiam na pamiatkę.Nie widze cię nawet na profilu wszyscy znikneli.Chyba jakiś naziol ok serio daj kurwa znac ze zyjesz!!!!pomijam nowe prace uuuuyuuu
~Modotti    04.08.2007 @18:24:56
na razie mi sie nie chce robic innych rzeczy.
dzieki za comment anyway
_______
My Picasso Yours Friducha
~drmanhatan    26.07.2007 @00:11:15
witaj moja ulubiona kolezanko. Doskonale znam ta miernote co do mnie pisze, malarz pokojowy i tyle. Mam nadzieje że jeszcze sprobujesz, czekamy na ciebiez utesknieniem, a wogole to sie nie przejmuj bo asp to jeden wielki ch...
~nazgaroth    06.07.2007 @18:34:05
bardzo dobre są te czarno białe prace, podobają mi się ...
~lato    06.07.2007 @13:15:11
ladyjasmine.dzieki za lyon i claris i wiem że wisiało zdjecie lyonu nad twoim łóżkiem obok twojego chłopaka.urocze.widziś przez jakaś wystawę został sprzedany.dlatego niechcę narazie zadnej trace rodzynki.opieram sie tylko jakoś skutesznie by niezostała kupiona Claris nr 1 bo są inne pozdrawiam
~lato    03.07.2007 @20:36:00
a tak wogóle mogliśmy się wymienić pracami.Nie proponowałem? Miałaś imasz dużo mi do zaoferowania.Pomyśl nad wymianą pa
~lato    03.07.2007 @20:33:12
....ulubiona?autoporterety?nie widziałem.Wydrukował bym ci ją albo zrobił część eeeee III.2-ga to płótno.Dziekuję wiesz że to ważne słowa. Wróce jeszcze do tego. I wszyscy się cieszymy że jesteś już jedną nogą na ASP.Uważam że dwiema ale niech im będzie pa ściskam.
~Justicia    28.06.2007 @16:16:07
Dzięki za komentarz. Pozdrawiam
_______
Strącone Anioły śpią na suficie, spadają kropla po kropli...
~lato    28.06.2007 @00:51:28
lady będziesz nieśmiertelna wierz że się w tej dziedzinie zadko myle.Ty wiesz dla kogo i czego żyjesz już teraz.dzieki jesteś słodka i kochana.Ten obrazek niech cię niedotyczy.dzieki za ciepło. Punx not dead................moc buziaków
~ladyjasmine    27.06.2007 @21:47:44
nadchodzi LATO !!!
~messiah    28.04.2007 @15:35:19
vice versa....ale prosze pamietaj o jakosci zdjec:Dmasz na prawde dobre prace a duzo one traca jezeli sa w wersji tu prezentowanej. pozdrawiam :}
ostatnio edytowane: 2007-04-28 15:35:37
~Justicia    28.04.2007 @07:45:00
_______
Strącone Anioły śpią na suficie, spadają kropla po kropli...
~bouquasha    15.04.2007 @11:41:06
a no ...miał być. ale menel wyszedł hehe
_______
o jejku jej!
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt